Beoordelingen van De Mandarijn Reeuwijk

Recente recensies

5.0
Antonie
gisteren

Snel bezorgd en heerlijk gegeten.

Anoniem
22 november 2021

Het eten was prima alleen ws het flink afgekoeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
18 november 2021

Heerlijke pokebowls, goed gevuld en genoeg variatie, echt een aanrader, vooral die met crispy chicken!

Anoniem
15 november 2021

Prima op tijd bezorgd en zeer smakelijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arco
13 november 2021

Op tijd geleverd en zeer smaakvol

T
13 november 2021
Angelique
11 november 2021

Alles is heerlijk, alleen miste ik wel wat saus voor het vlees, ook hadden we geen rietjes voor de bubble tea. Bezorging was ook later dan aangegeven tijd. Verder alles super!

Peggy
8 november 2021

Keurig op tijd en zeer smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert angenent
8 november 2021

Het was weer heel lekker top top tot de volgen keer. groetjes Bert Angenent Waddinxveen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leon
8 november 2021

De poke bowl was heerlijk en bijzonder rijk gevuld. Bezorging stond een half uur eerder op de stoep dan ik had verwacht; u had aangegeven ‘zo snel mogelijk’ 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W ratsma
5 november 2021

Prima verzorgde maaltijd

Versluis
3 november 2021

Heerlijk gegeten. Alleen de nasi leek meer op witte rijst dan op nasi.

John
1 november 2021

Zeer lekker. Ruime porties.

Peggy
1 november 2021

Het eten smaakte prima. Een klein minpuntje was dat het niet meer zo warm was als anders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ej
31 oktober 2021

Wederom heerlijk gegeten met een prima kwaliteit-prijs verhouding. De bezorging was wel wat later dan mijn aangegeven tijd.

A&A
31 oktober 2021

Heerlijk, smaakvol eten! Bezorging op tijd en zeer vriendelijk. Top!

Antoinette
30 oktober 2021

Alles was prima verzorgd, ook op tijd bezorgd.

Michel
28 oktober 2021

Kwaliteit altijd Top!

Peggy
27 oktober 2021

Het eten was weer overheerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia Janssen-Valstar
24 oktober 2021

Gebakken banaan was een slappe vette hap, vorige keer al vermeld aan jullie, bak deze wat langer aub? De kroepoek was in heel veel stukjes, waarschijnlijk klem geplet… verder alles prima en smakelijk…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
23 oktober 2021
Van Delft
20 oktober 2021

Weer heerlijk gegeten!

Marcel Vos
19 oktober 2021

Keurig op tijd, goed warm en van uitstekende kwaliteit!

Peter Piris
18 oktober 2021

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aalbers
17 oktober 2021

Heerlijk eten en volgens afspraak keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
17 oktober 2021
De Vries
12 oktober 2021
Arend
3 oktober 2021

Lekker gegeten! Veel keuze. Een foto bij elk gerecht zou helpen bij het kiezen van iets onbekends. Mijn Chinees is niet zo goed. ;)

René
2 oktober 2021

Niets op aan te merken. Was weer heerlijk 🤩 En zo makkelijk besteld èn netjes thuis bezorgd 👍

Bianca buijs
25 september 2021

Zeer slecht wij halen het er NOOIT meer. Bestelling gedaan miste een loempia het eten was flauw en weinig smaak aan de mini loempia en garnalen waren niet knapperig weinig smaak aan de nasi en bami weinig kip in het gerecht. Kroepoek totaal niet vers en knapperig. Kortom wij halen hier geen Chinees meer.

Van Vliet
17 september 2021

Zeer goed eten Echt Top Kwaliteit zeer goed 👍👍👍

Top
10 september 2021

Snelle bezorging, heerlijk gegeten. Tevreden klant.

Angela
10 september 2021

Lekker eten, keurig op afgesproken tijd bezorgd. Alleen: één van de gerechten was niet wat ik had besteld. Ik had ossenhaas besteld, maar kip ontvangen. Jammer, maar ook de kip was lekker.

Ca
4 september 2021

Wederom, snel en goed

Gerda Jonkheid
4 september 2021

Was erg lekker, goed op tijd bezorgd, netjes ingepakt

Bert angenent
2 september 2021

Het was heel goed wij blijven vasten klant

H de bruin
30 augustus 2021

Bami was koud en de pangang erg taai

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
28 augustus 2021

Heerlijk, vers

Kees
26 augustus 2021

Was goed te eten ,alleen de babipangang was een beetje taai, de rest was perfect

D.van Schaik
21 augustus 2021

Superlekker! Snelle bezorging, perfect!

van der werf
21 augustus 2021

Vlot, vers en super lekker, kan geen Japanner tegenop!

Jet
20 augustus 2021

Bijna alles was heerlijk,behalve de ossenhaas in de mihoen. Was droog en taai...jammer dat was de 2e keer al

Jeroen
17 augustus 2021

Snel en volledig geleverd! Smaakte erg goed…

F. van Holst
15 augustus 2021

Weer lekker en genoeg gegeten

S.Ketelaar
12 augustus 2021
Ca
11 augustus 2021

Heerlijk en keurig op tijd

Ed
10 augustus 2021

Was weer goed, alles warm en op tijd geleverd

Paul
10 augustus 2021

Heerlijke pokybowls.

Suzan van Doorn
10 augustus 2021
Esther Oosterwijk
9 augustus 2021

Alleen jammer, dat er geen 12 mini loempiaatjes maar 8 stuks bij de bestelling zaten. We hadden wel 2 porties besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J ten hove
8 augustus 2021

Het eten was lekker, zoals we gewend zijn

S.Ketelaar
7 augustus 2021
S.Ketelaar
5 augustus 2021
S.Ketelaar
2 augustus 2021

Vorige keer 5 sterren. Deze keer sushi erbij besteld. Dit is geen topkwaliteit. Sashimi echt super. Alleen bij de rollen en gunkan's was de sushi rijst te plakkerig en viel daardoor uit elkaar. Dikte van de gunkan's waren ook niet helemaal consistent. Rest van het eten was weer top.

Carla
28 juli 2021

Snel zeg! Het was weer goed van smaak!

Trudi De Wit
24 juli 2021

Het was allemaal weer heerlijk.

Sanne
21 juli 2021
Ad Oosterwijk
18 juli 2021

Familie Lam we hebben weer heerlijk genoten van jullie maaltijd !! Bedankt !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos
16 juli 2021

Het is de eerste maal dat wij bij jullie besteld hebben. Het eten was top en de bezorging was keurig op tijd. Zeker voor herhaling.

Rosalie van der Beek
12 juli 2021
W.Sirre
11 juli 2021

Prima eten en prima bezorging. Aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tino Hartsink
11 juli 2021

Het was weer ouderwets lekker en we zijn zo blij met de sushi’s

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D. Perdijk
10 juli 2021

De app werkt niet goed. Ik kon de 4 cijfers van de postcode niet invullen (vakje was grijs) waardoor de foutmelding kwam dat de postcode niet was ingevuld!!!

Samantha
4 juli 2021

Voor het eerst sushi besteld, was super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lingg-Verlooij
4 juli 2021

Altijd goed eten Tevreden klanten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maxime
4 juli 2021

Wij bestellen eigenlijk altijd menu for foe. Dit is altijd prima. Deze keer wilde ik eens de sushi uitproberen, maar dat is voor mij helaas niet van herhaling vatbaar. De sushi was erg klef en moet m'n best doen om het door te slikken. Ook liet de nori regelmatig los waardoor de rol uit elkaar viel. En de wasabi en gember zaten in dezelfde bak als de sushi, daardoor had ik ongewild gember/wasabi bij de sushi, wat ik normaal nooit doe omdat ik dat niet lekker vind. De chinees was helemaal prima, maar de sushi helaas voor mij niet meer.

Van Doorn
3 juli 2021

Fantastisch en heerlijk eten en het was nog heel goed warm toen het werd bezorgt. Complimenten

Vorstermans
1 juli 2021
Ton van Doorn
28 juni 2021

De kwaliteit was goed maar niet al het bestelde werd geleverd. Jammer!

Marc
27 juni 2021
Nancy
20 juni 2021

Heerlijke pokebowl / sushi Een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarie
19 juni 2021

Het was weer heerlijk en op tijd gebracht.

Tino
5 juni 2021

Was weer ouderwets lekker! Voor het eerst ook Sushi besteld, was TOP!

N
27 mei 2021
Arjen en Joyce van der Giesen
26 mei 2021

Super lekkere sushi, prachtig vers en snel gebracht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk van gulik
26 mei 2021

Bami bestond alleen uit mie zonder enige toevoeging

Leonie
24 mei 2021
Renė
24 mei 2021

Was heerlijk, en zag er keurig verzorgd uit, Gaan we zeker vaker doen, We love it ! 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald Lamper
19 mei 2021

Lekker!

Peter Neeleman
17 mei 2021

Prima kwaliteit, super snel geleverd. Gewoon goed!

Van rijn
16 mei 2021

Prima eten, wel jammer van een grote bak babi Pangang en kleine bak met bami. En bij de ossenhaas met groente zat het bovenop de bami zelf.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Werkhooven
15 mei 2021

Bestelling snel bezorgd en eten heerlijk!!!!!

C.Neefs
13 mei 2021
Yvonne
12 mei 2021

Lekker zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Molier
10 mei 2021

Ik blijf nog steeds bestellen en de kwaliteit blijft goed, ga zo door. chapeau.

Greet
10 mei 2021

Vlugge bezorging en heerlijke gerechten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
9 mei 2021

Heerlijk eten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stayen Y
9 mei 2021

Heerlijk gegeten. Sushi hadden we nog niet eerder bij u besteld. Daarvoor een mini test…., degenen die geproefd hebben waren tevreden, sushi was vers en smakelijk. De andere gerechten waren ook prima in orde. De bezorging liet op zich wachten, maar het was moederdag en dus topdrukte. Wij hadden niet van te voren besteld en waren ,ondanks dat we wat lang moesten wachten, blij verrast dat wij een bestelling konden plaatsen!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans De Bruin
9 mei 2021

Jammer, een uur te laat. Na bellen kwam de bestelling heel snel, en wel zo snel dat de bezorger voor onze deur waarschijnlijk een dikke bekeuring kreeg. Eten was super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan
8 mei 2021

Binnen 15 minuten geleverd!!!

Nelle Vossepoel
7 mei 2021

Het eten is heerlijk.De bezorging uitstekend

C. De Kievit
3 mei 2021
De bruin
2 mei 2021

Jammer genoeg was de loempia niet te eten. Leek een spons met vet. Hebben we weggegooid. Gelukkig was de rest van de bestelling lekker, zoals gewoonlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Molier
26 april 2021

Prima in orde, kom daarom regelmatig terug voor bedelingen.

Martin
26 april 2021

Perfect op tijd geleverd en smaakte prima

Eveline
15 april 2021

Heerlijk gegeten. Bezorging mooi op tijd!

Hans De Bruin
5 april 2021

Was zoals gewoonlijk weer prima in orde. Lekker gegeten, bezorging mooi op tijd

Doki
5 april 2021

Heerlijk gegeten! Was wel erg snel koud helaas.

Annemarie
2 april 2021

Helaas weer te laat bezorgd, maar het eten was heerlijk

LLWW
24 maart 2021

Super snelle bezorging, namelijk 15 min na bestellen. 40 Min gewacht met opeten en het eten was nog goed warm. Eten was lekker, niet te zout. Als enige punt van kritiek, de kip van de saté iets aan de droge kant.

Ej
20 maart 2021
Buik
13 maart 2021

Het was weer heerlijk

Verberk
10 maart 2021
Stephanie
7 maart 2021

Jammer dat er steeds minder groente en vlees in de bami zit. Zijn veel bamie en soms stukje prei.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeannette
7 maart 2021

Over het algemeen te voorzichtig met kruiden. Gelukkig niet te zout. De smaken van de verschillende gerechten was vrij vlak. De pindasaus was te waterig en bevatte weoniog smaak. De kip was prima. Helaas was de sater niet van de grill, maar was gegaard in de saus.

Theo
6 maart 2021

Heerlijk eten en niet vet, knapperige groenten.goede bezorging en alles ziet er verzorgd uit!

Erik Knuyt
25 februari 2021
Shirley
22 februari 2021

Eten is goed op smaak.

Marjolein
16 februari 2021

De maaltijd werd netjes op tijd bezorgd en we hebben heerlijk gegeten! Het is zeker voor herhaling vatbaar

Olsthoorn
15 februari 2021
Luik
14 februari 2021

Helaas was niet alles geleverd. Wel is dit nog na geleverd. Het eten was goed. We zouden een kortingcode ontvangen voor de volgende bestelling. Deze hebben we (nog) niet ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
9 februari 2021

Wat blijft de dame vriendelijk, ook al zat het tegen. Bedankt.

Tino
5 februari 2021

Wat hebben wij lekker gegeten zeg en we kunnen er nog een keer van eten 😀. Dank jullie wel voor het lekkere eten.

Bianca plomp
4 februari 2021

Super lekker en op tijd

Miranda Verleun
29 januari 2021
Bogaard
16 januari 2021

Eten was goed warm en heerlijk van smaak.

Frans
9 januari 2021

Erg jammer dat je niet kan afhalen en je minimaal voor €20,- moet bestellen. Dit zorgt er wel voor dat ik niet zo snel weer zal bestellen

Esther Bikker
8 januari 2021

De bezorging van Thyara is helemaal top!

Familie Vroege
7 januari 2021

Heerlijk gegeten, eten was goed warm en smaakte heerlijk! Precies op de afgesproken tijd gebracht!

Verlaan
2 januari 2020
Adriana
2 januari 2020

Op tijd bezorgd. Eten was heerlijk en goed warm

Hans De Bruin
1 januari 2020

Geweldig, lekker eten, goed warm en precies op tijd. Hier worden we blij van

Frank
31 december 2020

Te goed, te warm en te snel geleverd 😁 😁 😁 hoe kan je iets verbeteren wat al perfect is!!!!

Paul
30 december 2020

Van oudsher, altijd goed

Keizer
27 december 2020

altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarie
27 december 2020

Geweldig zelfs op 1e kerstdag keurig op tijd en het eten wat goed warm en zoals we gewend zijn zalig.

Erik Knuyt
21 december 2020

Lekker vers, smaakvol en goed op temperatuur. Nasi een beetje droog.

mike
18 december 2020
Yvonne
17 december 2020

Perfect geregeld, keurig op tijd bezorgd én heerlijk gegeten!!

De bruin
13 december 2020

Eten was super, site werkt prima. Alleen was de bezorging een half uur te laat . De kwaliteit van het eten maakte dit dan wel weer goed. Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy
11 december 2020

Op tijd !! Eten goed warm en zoals altijd heerlijk !!

fiere
20 november 2020

beste Mandarijn Toch al enige tijd klant bij jullie Vind ondanks Covid-tijd dat bij bestellingen zoals deze van meer als 65 euro er toch wel een stukje kroepoek of gratis bezorging mag zijn !! Net even dat stukje extra verder alles ok

HT
14 november 2020

was weer heerlijk

Marina
1 november 2020

Alleen één puntje. Je krijgt een kortingscode geldig tot 4 november. Dan wordt er vermeld dat hij niet meer geldig is. Wel raar !

Carla Neefs
25 oktober 2020

Heerlijk eten, goede porties en vriendelijke snelle bezorging. Wij aten de haasbiefstuk, gadogado met nassi. Aanrader....Jammie!

koene
25 oktober 2020

Wij hebben heerlijk gegeten. onze bestelling kwam snel en netjes aan in ons vakantiehuisje.

Ilona
23 oktober 2020

Super snel en heerlijk!

Bert
20 oktober 2020

Lekker eten en prima bezorging

A. Kalverda
7 oktober 2020
A van Noort
2 oktober 2020

altijd goed eten alleen was de mihoen met ossehaas wat plakkerig en dikker als normaal dit viel een beetje tegen verder goed eten

Carla
19 september 2020

Snelle service, heerlijk eten, mooie porties.

Linda v roosmalen
18 september 2020

Heerlijk gegeten, snelle levering

Judith Havenaar
8 september 2020

Het was heerlijk ,maar veel te veel. Minpunt was dat de bakjes veel te moeilijk open te krijgen zijn. De randjes van de deksels zijn heel erg scherp. Je kunt je er makkelijk aan snijden...Zo ook gebeurd. Verder heerlijk gegeten. Bezorging was ook goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke v.d. Berg
8 september 2020

Prima precies zoals ik het wilde hebben. Keurig ook op afgesproken tijd. Tot een volgende keer.

Wilhelmien
22 augustus 2020

Het eten was verrukkelijk en ruim voldoende en de bezorging keurig op tijd. Zeker een aanrader!

Koemans
29 juli 2020

zo lovend als we de vorige keer waren zo teleurgesteld waren we dit keer: we hebben besloten dat we de loempia met kip een volgend keer niet meer gaan nemen, er zit naar verhouding teveel taugé en te weinig kip in, voorts dient het omhulsel een beetje knapperig te zijn wat het in ons geval totaal niet was, het was eerder zompig maar de nasi en sate waren wel smakelijk

Hendriks
27 juli 2020

Niet de waarde naar het geld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koemans
18 juli 2020

Ik heb nog nooit zo lekker Chinees gegeten, het was heel goed op temperatuur en smaakte voortreffelijk maar de volgende keer bestel ik een kleinere portie want ik heb zes dozen over maar die hebben nu een plaatsje gevonden in de vriezer

Fam de Vries
13 juli 2020

Onze bestelling was op tijd en het eten was lekker. Betaling ging ook zonder problemen.

Trudi
13 juli 2020

Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk, Levering Ruim binnen de opgegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van Noort
11 juli 2020

heel goed eten goed van smaak. babi pangang is een echte aanrader zeer mals vlees

Gerdien
6 juli 2020

Onwijs goede service, altijd vers en lekker. Lang op het eten wachten hoeft hier niet. Ook goede en snelle thuisbezorg service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
6 juli 2020

Smaak was goed, bezorging snel, vlees bakjes mogen iets voller

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M de Graaf
26 juni 2020

Duurt te lang voor je de bestelling krijgt ...ook als je vroeg besteld ...dus kan het niet druk zijn...erg jammer en dus niet voor herhaling vatbaar.

Pim
30 mei 2020

Prima service, lekker eten.

M de Graaf
26 mei 2020

Besteld om om 18 .13 en afgeleverd om 19.28...veel te lang en ik woon op nog geen 250 m afstand . Na het bestellen zie je pas hoe laat ze gaan leveren als ik dat eerder wist zou ik niet bestellen...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.